sengal

salam to all my friends! 
ri tu , kami de projek kt skul, semalam bermula la persekolahan.hahaha
semalam gak ahli picnic fever telah membawa makanan yg enak-enak belaka.hahaha
aku macam bese la membawa telur sandwich kegemaran dorang.
ramai pelajar tyear 6 yg lepak di kantin pder wktu pgy tuh.  
tp ader gak yg smpai-smpai jew tros nek atas.padahal tak der spe pon kt atas. 
kecian korang!hahaha.tibe-tibe sedang berkhusyuk bersembang dgn 
sahabat2 aku yg suda lame xberjumpe, ader annoucement plak.
'kepada sume pelakar year 6 antum sume diminta berada di dalam surao'. 
 selepas mendengar annoucement tuh,sume pelajar year 6  buat muke 
and ckap tak besh lebih-lebih lagy ahli picnic fever!hahaha
yela, kiteowng bawu jew nak bePICNIC didalam 
claz bersama classmates yg dirindui.kami pon tros menuju ke dalam surao. 
kami amek port yg belakang sekali.nmpk sgt mlaz nk mendengar ajaran ustazah di depan.
mse ustazah mengajar di depan,kiteowng bknnyer nak amek perhatian
buat perkare yg xberfaedah jew. pa'ae bawak camera
so, ape lagy kiteowng meng'gila' la nan camera tuh 
smpai batery jadi kong.hahaha.bukan tuh jew, 
kiteowng siap makan secare senyap-senyap di blkung.
kiteowng makan makanan yg tlh dibawa dri rumah la. 
dorang kate telur sandwich aku sedap! haih, tgk la spe yg watkan? 
bibik aku la buat.hahaha. tengss to my bibik coz buat telur sandwich yg enak bangat.
mase rehat plak, kiteowng rehat kat tingkat atas surao. 
tempat tuh kiteowng jdikan macam tmpat kiteowng jew.hahaha
pas makan, bukan nak buang, letak jew kat situ.
tp nseb baik ader bibik teha yg rajen mengemas.hahaha
then, selepas abes makan, tyme untuk bergosip kut.hahaha. 
macam-macam cite ader.cerita hantu pon ader gak. tkotnye! ;p
aku and mira siap bole baring-baring lagy kt atas tuh. 
aku and mira nk titow tapi xley doe coz xder bantal.hahaha 
jam menunjukkan pukol 2.10ptg. tyme untk balek! yeay!
tp macam xpuas jew jmpe kawan-kawanku!hehehehe
sblom balek tuh, aku sempat jumpe my beloved sister!
ohh, kak nazihah, i really miss u la. <3 
dapat jgk bersembang nan akak!ohh, kak nazihah very pretty la.hehehe. 
seronok sangat coz dapat lepak nan korang harini! 
mira+aryna+teha+aimi+maira+deeba+ain+pa'ae.
sweet memories! sayang korang! <3
memang xder keje.hak3.


makanan + minuman yg kami bawa^^