sHuSh !

siang tadi,mama aku ajak keluar.kemane?ke bndar,bank.nk buad ape?ala,ade ar urusan.sebok la kao.aku pulak?tercongok2 bosan mnunggu kat luar bank.lame ya amad smpai ase nk bunuh je sape sape yg lalu dpn aku.ahh.myemak mate aku je.da ar aku buad malu dri sndiri.*mlas cite.then aku duduk di atas bangku luar bank tggu mama aku,aku duduk punye la lame,smpai mate aku layu dan trus melayan karenah mate aku nie,aku cuba melawan ,lawan.lawan lagi.YARGHHH!dan lawan! tapi akhernye,haktuih aku kalah.aku ttido DALAM MALL itu.ngtuk tggu mama aku.akhernye aku dikejutkan dgn suare yg amat garau,berkate"nakk,da mgrib nie,pegi balek umah".TETTTT.tokok tambah.mmandai je.-__-.heh.mama aku la yg kejut.dgn mate merah dan gerakan longlai,aku mgikuti jejak lgkah mamaku.*ayt aku pelik.ahh pdulik hape aku.huh.aku balek,kmudian ade puaka mjelme dpn mate.ahhh.mgarut !dah dah.

smpai c2 je entry bangang.-___________-
aq late post la dear
mlm bebuta bru post
ngeee~